اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد
اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد

هیچ‌کس حق مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا را ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا از مذاکره دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هیچ‌کس حق مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا را ندارد.
تسنیم:  حجت‌الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از مذاکره دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هیچ‌کس حق مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا را ندارد و تردیدی نیست که وزارت خارجه نسبت به این موضوع آگاهی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال عادی کردن روابط خود با ایران است و برخی در داخل تصور می‌کنند که راهی جز عادی کردن رابطه با آمریکا وجود ندارد، تصریح کرد: در بحث سوریه، حرف و منطق ما روشن است ما از ابتدا گفته بودیم که تعیین سرنوشت سوریه تنها به عهده دولت و مردم سوریه است نه مزدورانی سعودی که مطیع امر آمریکایی‌ها هستند لذا ما از این منطق حمایت کرده و خواهیم کرد.

احمدی با بیان اینکه با حمایت‌های مستشاری ایران، تروریست‌ها داعش به پایان خط رسیده‌اند و انشاالله در سوریه برای همیشه از بین خواهند رفت، گفت: حضور ایران در وین برای اعلام حمایت از مردم و دولت سوریه بوده است و ایران برای حمایت از مردم و دولت سوریه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند لذا آمریکایی‌ها باید بدانند آنها در سطح و جایگاه مذاکره درباره مردم سوریه نیستند چون خودشان حامی اصلی تروریست‌های داعش هستند.

نماینده مردم کنگاور در پایان گفت: اگر قرار باشد، مذاکره‌ای در سوریه صورت بگیرد باید بین مخالفانی که دست به سلاح نبرده‌اند با دولت قانونی سوریه انجام شود و کسانی که مسلحانه  به جان به مردم سوریه افتاده‌اند، صلاحیت لازم را برای مذاکره ندارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.