اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد
اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد

پاسخی به یاوه گویی های مهدی خزعلی؛


آقای منحرف! قلاده فتنه گران را از گردن خود جدا کنید+ تصاویر

آقای خزعلی شکست تفکرات لیبرالیسم شما و امثال شما در انتخابات 88 باعث ضربه مهلکی به شما شده است که در گذشته افتخار بر گردن گذاشتن قلاده رسانه هایی همچون صدای آمریکا را دارید، به این رسانه ها بگویید که قلاده های شما را گشادتر کنند تا خفه نشوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ، این روزها  با روی کار آمدن برنامه خندوانه که مخاطبانی میلیونی را به خود جذب کرده، در بخشی از این برنامه که استندآپ کمدین نام دارد و بهترین مجری کمدین را با نظر مردم مشخص می کند، بازیگرانی همچون امین حیایی و امیر ژوله به مرحله نهایی این مسابقه رسیدند.

عده ای از اصلاح طلبان  و حامیان فتنه88، که مشت محکمی را از فیلم قلاده های طلا خورده اند که این فیلم به بیان حقایق انتخابات 88 می پردازد، از این رو سعی دارند امین حیایی، بازیگر نقش اول این فیلم سیاسی را با تبلیغاتی در فضای مجازی و روزنامه های زنجیره ای خود، تخریب کنند تا شاید با این کار  کارهای خود را  در فتنه 88 تطهیر و به نوعی عقده گشایی شکست در انتخابات88 را کرده باشند.

در دولت یازدهم، اصلاح طلبان از هر افترا و توهینی که توانسته اند به اقشار مردم  نظیر جوانان انقلابی، دانشجویان، تاکسی رانان، منتقدها بزنند، دریغ نکرده اند و این بار سیبل توهین ها به طرف برخی از هنرمندان  سینما نشانه رفته است.

در فیلم قلاده های طلا، امین حیایی نقش فرد اطلاعاتی را دارد که به اشتباه به عنوان جاسوس شناسایی می شود و وی برای اثبات حقانیت خود، همه تلاش خود را در جهت شناسایی جاسوس مورد نظر در وزارت اطلاعات انجام می دهد که به این واسطه اعضای فتنه گر انتخابات ریاست جمهوری را نیز شناسایی می کند.

از این رو، مهدی خزعلی فرزند مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی، چند روز از فوت پدر نگذشته که با حرف هایی وقیحانه، هنرمندانی که برای روشن شدن حقایق گام برداشته اند را متهم به "درباری بودن" و در "گرو زر و زور و تزویر" کرده است.

آقای خزعلی منظورتان از درباری بودن و زور و تزویر چیست؟ مگر رهبر انقلاب بارها در سخنان خود نفرموده اند که انتخابات سال 88 در صحت و سلامت کامل انجام شده است، پس این عوام فریبی ها در نزد مردم چه مفهومی دارد؟!

آیا شما و دوستان هم طیف شما نبودید که تشدید تحریم ها و خوراک رسانه ای را از ضد انقلابیون آن طرف آب درخواست و تامین می کردید و سرکردگان اسراییلی و انگلیسی و آمریکایی و همچنین منافقان و تمام افرادی که با این نظام دشمنی و کینه دارند را امیدوار به سقوط نظام می کردید؟!

شما در صفحه اینستاگرامتان اشاره به هنرمند درباری کرده اید و می خواهید با این کار کورکورانه، ملت فهیم ایران را علیه هنرمندان ارزشی بشورانید و از این طریق عقده گشایی کنید.

مثل اینکه برخی امثال مهدی خزعلی هر وقت چیزی به مذاقشان خوش نیاید، چاره ای جز توهین و تخریب فرد مورد نظر پیدا نمی کنند و به همین روال در فضای رسانه ای وقت خود را می گذرانند.

شما اشاره کردید که هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد، حال منظور خود را از ارزش ها چه می دانید که با گفتار نسنجیده تان و برای عرض اندامی در عرصه هنر که به شما هیچ ربطی ندارد، نظر می دهید.

آقای خزعلی شکست تفکرات لیبرالیسم شما و امثال شما در انتخابات 88 باعث ضربه مهلکی به شما شده است که در گذشته افتخار بر گردن گذاشتن قلاده رسانه هایی همچون صدای آمریکا را دارید، به این رسانه ها بگویید که قلاده های شما را گشادتر کنند تا خفه نشوید.

فیلم  قلاده های طلا که شما دم از عدم حقیقت  آن می زنید، برای  افرادی بود که به بهانه تقلب در انتخابات، مردم را دعوت کردند به خیابان ها بریزند و در روز عاشورا کف و سوت بزنند و با  شناختی که ما از هم فکران شما داریم، زیر سوال بردن و توهین به امامان معصوم و انقلاب برای شما امری عادی است و بعید نیست عده ای با این تفکرات، برای غربی ها و آمریکایی ها خوش رقصی کنند.

می دانیم که فیلم قلاده های طلا برای هویت سیاسی شما ننگ است چرا که هویت واقعی همفکران شما را به مردم نشان داده است و این را هم می دانیم که چندین بار به این فیلم نگاه کرده اید و همچنان علت شکست فتنه را در انتخابات تحلیل و بررسی می کنید، اما به شما و امثال شما می گوییم که امثال ده نمکی ها و حیایی ها باید حضور داشته باشند که هویت واقعی شما را به ملت نشان دهند.

هیچ کسی بهتر از پدر مرحوم شما جنابعالی را نمی شناسد که گفت پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند.

ما هم همانند پدر پزرگوار شما دعا می کنیم که در صورت برنگشتن از راه انحراف، خداوند متعال اسلام و انقلاب و مسلمین را از شر شما مصون و محفوظ گرداند./انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.