اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد
اصول گرایان سرپل زهاب

اصول گرایان سرپل زهاب

سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» مبارکباد

عبادی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:


نماینده مردم بیرجند در خانه ملت گفت: استیضاح طیب نیا جنبه سیاسی ندارد که دولت از استیضاح وزیر اقتصادش ناراحت می‌شود و تنها این استیضاح در جهت رسیدگی به کار مردم از سوی نمایندگان مطرح شده است.

حجت السلام سید محمد باقر عبادی درگفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد گفت: 50 نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر اقتصاد را امضاء کرده اند.

 

وی در خصوص علت استیضاح وزیر اقتصاد نیز گفت: علت استیضاح عدم نظارت دولت بر موسسه میزان و دیگر موسسات اعتباری است.

 

عبادی در ادامه تأکید کرد: استیضاح طیب نیا جنبه سیاسی ندارد که دولت از استیضاح وزیر اقتصادش ناراحت می شود و تنها در جهت رسیدگی به کار مردم از سوی نمایندگان مطرح شده است.

 

نماینده مردم بیرجند در خانه ملت بیان کرد: موسسه میزان آرم قوه قضاییه بالای سر خود می بیند و پای قوه قضاییه نیز در این خصوص در میان است.

 

وی گفت: با منحل شدن این موسسه پول های مردم در این موسسه بلوکه شده است. با توجه به این که این موسسه آرم قوه قضاییه داشته مردم به این موسسه اعتماد کرده اند و پول های بسیاری در این موسسه سپرده گذاری شده است.

 

عبادی با تأکید بر این مطلب که نزدیک به 900 هزار سپرده گذار در این موسسه پولهای خود را سپرده گذاری کرده اند، اظهار داشت: بعد از گذشت هفت ماه فریاد مردم به هیچ کجا نمی رسد و از آنجایی که دولت بدرستی بعد از برگزاری جلسات مشکلات مردم را  پیگیری نمی کند لذا نمایندگان مجور شدند طرح امضای استیضاح طیب نیا رئیس کمیسیون اقتصادی دولت را امضاء کنند.

 

وی بیان کرد: برخی از سپرده گذاران منزل خود را بفروش رسانده اند و پول خود را در این موسسه سپرده گذاری کرده تا با گرفتن وام منزل بهتری برای خود خریداری کند اما پول این سپرده گذاران هفت ماه است که بلوکه شده و این سپرده گذاران بیچاره شده اند.

 

عبادی خطاب به انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر وزرا به درستی به کار مردم رسیدگی کنند نمایندگان از وزرا سوال و یا آنها را استیضاح نمی کنند تا فشار روحی بر وزرا وارد شود.

 

امضاء کننده طرح استیضاح وزیر اقتصاد اذعان داشت: سپرده گذاران از دولت پولی بیشتر از سپرده خود نمی خواهند آنها حداقل پول خودشان را می‌خواهند به قول شاعر ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.

 

وی گفت: در روستاها مردم به نمایندگان مراجعه می کنند و بیان می دارند که از جانب ما به مسولان دولتی بگویید که روستاییان به دولت کاری ندارند دولت هم با آنها کاری نداشته باشد و ما کار خود را انجام می دهیم.

 

عبادی در خاتمه اذعان داشت: معلوم است بعد از برگزاری ده جلسه وزیر اقتصاد را استیضاح خواهیم کرد. از این کار نمایندگان دولت، وزیر و انصاری معاون پارلمانی خوششان نمی آید اما نمایندگان که نماینده دولت نیستند بلکه نماینده ملت هستند و نمایندگان حاجب الدوله نیستند که هر چه دولتی ها بگویند نمایندگان در برابرشان چشم بگویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.